Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Να Σβήσουμε τα Ψέματα-Σάκης Αθανασιάδης


      



Να Σβήσουμε τα Ψέματα

Θα έσπαγα τα κάγκελα να βγεις
Αν  μου έλεγες πως η ζωή είναι ωραία
Να πιεις ένα ποτό και ήλιο να δεις
Να σβήσουμε τα ψέματα παρέα

Τα λίγα απ’ το βιός σου ένα πρωί
Οι τράπεζες τα κοίταζαν ωραία
Τη λεία τους αρπάξανε μαζί
Κι  ξένη είσαι πλέον και η μοιραία

Πως είμαι δρόμος
Στη γειτονιά  αυτό γνωρίσουν οι γνωστοί
Μα είμαι μόνος
Στο περιστέρι που αν στείλεις και χαθεί
Πως είμαι δρόμος
Μα είμαι μόνος και περιμένω ένα μήνυμα να ’ρθεί
Τελειώνει ο χρόνος

Σου στέλνω  ένα  βότανο να  πιεις
Να βρεις παλιές αναπνοές που ήταν ωραία
Φιλί οι φύλακες δεν με άφησαν γιατί
Μπορεί να ήτανε αυτή η στιγμή μοιραία

Περίμενα φωνή λίγο να βρεις
Στο πρόσωπο τα μάτια σου να βάλεις
Να σβήσουμε τα ψέματα να πεις
Δεν τέλειωσα θα σηκωθώ ωραία
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου