Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Ένα Παράθυρο να Βλέπουνε οι Μέρες-Σάκης Αθανασιάδης


                                                                                        
Ένα Παράθυρο να Βλέπουνε οι Μέρες

Έχω στα μάτια μου τα χείλη σου και τρέχω
Μέσα στον άνεμο την αύρα σου ζητώ
Σταγόνα  μες το ψέμα μου να σε έχω
Αναπνοή στον άγριο τον καιρό

Ένα φιλί σου ψάχνω για να αντέχω
Ξυπνώ τον άνεμο που βρίσκεσαι ρωτώ
Στην αγκαλιά σου μια Άνοιξη αν δω
Εμένα ίσως βρω και ας μη σε έχω

Χτυπώ το σύννεφο  να πέσουν οι ευχές
Να σου γεμίσω μια βάρκα με αυτές
Κάτω απ’ τον ψεύτη ουρανό  με προσευχές
Φτιάχνω μια θάλασσα  ταξίδι  για να έχω 

Έχω στα χείλη μου εκείνο το φιλί
Που διώχνει τη σκουριά κι όλες τις ξέρες
Σταγόνα  μες το ψέμα μου  εσύ
Ένα παράθυρο να βλέπουνε οι μέρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου