Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Βάλε στα Μάτια μου Ελπίδα-Σάκης Αθανασιάδης


                                      
 Βάλε στα Μάτια μου Ελπίδα

Όπου να πάω με χτυπούν
Της μοναξιάς τα τρένα
Αν είσαι εσύ  πολύ μακριά
Τα μάτια είναι κλεισμένα

Μα όταν έρχεσαι ξανά
Φεύγουν τα γκρίζα τρένα
Τα μάτια βάζω στην καρδιά
Για να κοιτάζω εσένα

Μια ωραία σιωπή
Του κορμιού σου η χώρα
H ψυχή μου η γυμνή
Να γεμίζει με δώρα

Μια ωραία σιωπή
Του κορμιού σου η χώρα
Που μπορεί η ζωή
Να γελάει όπως τώρα

Βάλε στα μάτια μου ελπίδα
Και διάλεξε την ανηφόρα
Να ανέβω πάλι για να δω
Αν έχει έρημο ή νερό
Η πληγωμένη χώρα

Μια ωραία αγκαλιά
Με φιλιά για τον δρόμο
Και μετά θα με δεις
Να γελώ αυτό μόνο

Βάλε στα μάτια μου ελπίδα
Βγάλε τον έρωτα στο δρόμο
Αυτός μόνο μπορεί το ξέρεις
Να δείξει σε ένα  Έλληνα το δρόμο

Είναι μεγάλο πράγμα να μπορώ
Μόνο μπροστά να προχωρήσω
Να τρέχω κόντρα στον καιρό
Να λέω θέλω και θα ζήσω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου