Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ - ARPEGGIOSMP

Τραγούδι: Γιάννης Βελίκης.
Στίχοι: Σάκης Αθανασιάδης. Σύνθεση - Κιθάρες: Γιάννης Βελίκης. Ηχοληψία - Παραγωγή: Χρήστος Φολτόπουλος(7-5-2012)
 
        Αν Θέλεις Καλοκαίρια
     
Δεν τα παράτησες ποτέ σου
Κι ας περπατούσες στη βροχή
Πόσες φορές ο δρόμος είχε
Βράχους πολλούς στη διαδρομή

Γύρευες μέσα σου στο σώμα
Ο έρωτας σπίτι να βρει
Πίστευες της αγάπης δώρα
Κάποιος στην τύχη να τα δει

Να σε αγγίξει με τα μάτια
Να σου τραντάξει το κορμί
Κάτω να πέσεις σε κομμάτια
Να σπαρταράει η ψυχή

Έλα κοντά μου μη φοβάσαι πες μου πως κλείνει μια πληγή
Γιατί στου φόβου το παλάτι η αγάπη πάντα είναι μισή
Έλα κοντά μου μη φοβάσαι έλα κοντά μου να μου πεις
Πως πήγαν στη φωτιά τα χρόνια πως τρέξανε μακριά τα αηδόνια

Ξέρεις διαβάζω στο σκοτάδι από παλιά με ένα φακό
Γιατί φοβόμουν από πάντα πως ότι κάνω ενοχλώ
Και τώρα που έκλεισα σαράντα το ίδιο νοιώθω πάλι εδώ
Γιατί είμαι ροκ και ψάχνω μπάντα στο ράδιο μέσα να κρυφτώ

Πάρε αν θέλεις Καλοκαίρια
Σου ’πε στον ύπνο σου ο θεός
Φοβήθηκα να μη φοβάσαι
Και εγώ να φαίνομαι μικρός

Πάρε αν θέλεις Καλοκαίρια
Σου ’πε στον ύπνο σου ο θεός
Κοίτα το δρόμο σου και φτάσε
Θα σου κρατώ εγώ το φως
  
Πόσες φορές είπες εντάξει
Θα ακολουθήσω τη ζωή
Δεν θα χαλάσω εγώ την τάξη
Να ’μαι στο πλήθος η σιωπή

Γύρευες κάτω απ’ το στρώμα
Όλος ο κόσμος σου να ζει
Κι ας ένοιωθες φτωχή ακόμα
Που στο όνειρο δεν έχεις μπει
  
Έλα κοντά μου μη φοβάσαι έλα κοντά μου σαν βροχή
Για να σε αγγίξω σαν σταγόνα και το κορμί να δροσιστεί
Ότι χαμένο το ξυπνάω και να ξανάρθει του ζητώ
Μα σαν το δω αλλού κοιτάω να ξαναφύγει του ζητώ

Μια φυλακή έχω δική μου για να κλειδώνω ότι αγαπώ
Γιατί είμαι ροκ και ήμουν πάντα να μη φοβάμαι τον καιρό
 
Πάρε αν θέλεις Καλοκαίρια
Σου ’πε στον ύπνο σου ο θεός
Φοβήθηκα να μη φοβάσαι
Και εγώ να φαίνομαι μικρός

Πάρε αν θέλεις Καλοκαίρια
Σου ’πε στον ύπνο σου ο θεός
Κοίτα το δρόμο σου και φτάσε
Θα σου κρατώ εγώ το φως

Συλλέγω στιγμές μα όταν βρω αφορμές τις αφήνω στο χθες
Και αφού είναι πολλές και είναι γυμνές τις κρύβω κι αυτές


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου