Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Τέλεια Γυμνή Περιοχή-Σάκης Αθανασιάδης


                                
 Τέλεια Γυμνή Περιοχή

Την πινακίδα όταν κοιτάζω με τις στάχτες
Δάσος να δείχνει μα κι αυτή να έχει καεί
Μαύρους μυρίζω στον αέρα καταρράκτες
Στην τέλεια τη γυμνή περιοχή

Από το δάσος που σηκώνονται οι στάχτες
Ένα ελάφι έλεγε που πάω τώρα εγώ
Όλα θα αλλάξουν εδώ μέρα με μέρα
Σπίτια θα χτίσουν και θα ρίξουν το βουνό

Καλοί μου φίλοι που ζητήσατε παλάτια
Μέσα στο δάσος που μιλούσε με θεό
Τον ήλιο του μαυρίσατε τα μάτια
Και από ντροπή έχει κρυφτεί στον ουρανό

Ποτέ δεν πήγε η φωτιά μονάχη για να φάει
Τους δάσους όλη την καρδιά μα  άνθρωπος την πάει
Κι αυτός μπορεί να γίνω εγώ που λάθος έχω πάει
Κι έχω μικρύνει το θεό και η ψυχή βρωμάει

Τα χρήματα δεν τέλειωσαν μονάχα
Τελειώσαν και από χρόνια οι ψυχές
Και αυτή στο σάπιο σώμα η ώρα
Φέρνει στην πόλη τον εχθρό με τις τιμές

Μέσα στο δάσος που υπάρχουν μόνο στάχτες
Όλα θα αλλάξουν και θα μπει πολιτισμός
Κλουβιά γεμάτα με πουλιά και αυταπάτες
Θα πέσει άσφαλτος να χαμηλώσει ο ουρανός

Καλοί μου φίλοι με τα πέτρινα τα δέντρα
Που χαμηλώσατε τον ίδιο το θεό
Σαν επισκέπτης σας θα έρθει πάλι η μπόρα
Το μαύρο σάλιο της να φτύνει χρόνια εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου