Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

13 Γενάρη Σάββατο-Σάκης Αθανασιάδης




                                               
          13 Γενάρη Σάββατο
Την ώρα που με χτύπησε αυτοκίνητο
Θαρρώ πως άκουσα φωνή να περιμένω
Μια βόλτα θα έκανε η ψυχή να δει
Το σώμα μου στην άσφαλτο πεσμένο

Νομίζω κρύωσε πολύ κι αυτή
Και βιάστηκε στο σώμα να γυρίσει
Και εντολή μου έδωσε η φωνή
Να σηκωθώ σε ένα λεπτό γιατί η ψυχή θα σβήσει

Δέκα τρεις  Γενάρη Σάββατο
Το σώμα μου στην άσφαλτο ριγμένο
Να πηγαίνω το ταξίδι για το αθάνατο
Να φωνάζει η ψυχή μου εδώ μένω

Δέκα τρεις  Γενάρη Σάββατο
Το μηχανάκι με το αίμα μου βαμμένο
Να πηγαίνω χέρι-χέρι με το θάνατο
Να φωνάζει η ψυχή μου εδώ μένω

Θυμάμαι γέλασα πολύ ενώ πονούσα
Γιατί είχα πάλι σηκωθεί και περπατούσα
Πέρασε ο ήλιος να με δει να εξηγήσει
Τη βόλτα που έκανε η ψυχή και είχε γυρίσει
 Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου