Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Ο Ξυπόλυτος Απρίλης-Σάκης Αθανασιάδης



                              
   Ο Ξυπόλυτος Απρίλης

Μη με ρωτήσεις να σου πω
Σε ένα σύννεφο αν χαθώ
Αιώνια αγάπη αν θα μείνεις

Μη με ρωτήσεις να σου πω
Μέσα στο  όνειρο αν βρεθείς
Και είσαι γυμνή τι θα απογίνεις

Περνούν οι μέρες, τα χρόνια, η ζωή
Μα μένει μόνο στην ψυχή μου η αγάπη
Μια φωτιά καίει μέσα μου γιατί  
Μου δείχνει το κρυφό το μονοπάτι

Πόλεις αλλάζω μα φωτιά έχω στο αίμα
Να περιμένω τον ξυπόλητο Απρίλη
Να μου πετάξει του χειμώνα μου το δέρμα
Να μου φωνάξει: Η πτώση τέρμα

Μη με ρωτήσεις να σου πω
Μακριά απ’ το σώμα αν πετώ
Και αν στα όνειρά σου ταξιδεύω

Δεν θα ρωτήσω να μου πεις
Όταν στον ύπνο σου με δεις
Αν με αγκαλιάσεις ή κρυφτείς
Όταν θα μοιάζω με Απρίλη φλογισμένο
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου