Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Ο Τοίχος της Βροχής- Σάκης Αθανασιάδης


          Ο Τοίχος της Βροχής
Σε έναν τοίχο έχω γράψει της βροχής
Πως σιωπή είναι τα μάτια της ψυχής
Φωνές πολλές  της μοναξιά τα φώτα

Όπου να πάω είμαι εγώ και ο κανείς
Φωνές πολλές στα δυνατά τα φώτα
Και μουσικές σε σκεύος της τροφής
Να φας πολύ να ζαλιστείς

Σε έναν τοίχο έχω γράψει της βροχής
Ελευθερία  είναι να μπορείς
Να πιάνεις χούφτες ουρανό
Να λες δεν ζω για  το εγώ
Σε έναν τοίχο έχω γράψει της βροχής
Πως η αγάπη είναι δώρο της ζωής

Πάλι με στέλνει ο άνεμος στη γη
Τρύπια τα ρούχα μου
Και από μπροστά  η μαύρη η φωνή
Και πίσω μου η πόρτα μου κλειστή

Το άρωμα σου έχω πετάξω στη βροχή
Για να φυτρώσει η μοναξιά αγάπη μου
Και περιμένω  ένα ήλιο για φιλί
Ένα χαμόγελο απλό και ότι βγει
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου