Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Το Βρεγμένο Χώμα-Σάκης Αθανασιάδης



             Το Βρεγμένο Χώμα

Χίλια μυστικά στα μάτια έκρυβες θαρρώ
Τα φιλιά μου όταν πετούσες άδεια στο γκρεμό
Και έτρεχαν μετά τα δάκρυα έτρεχα κι εγώ
Στη σιωπή θεό να φέρω δροσερό νερό

Ένα σου φιλί για αντίο για ευχαριστώ
Μου άφησες στα χείλη μόνο να κρατώ
Κι όσο το φιλί κρατούσε ήμουνα εγώ
Τώρα που έχει ξεθωριάσει χάνομαι με αυτό
         
Στη βροχή σαν περπατώ και σε ψάχνω ακόμα
Το άρωμά σου συναντώ στο βρεγμένο χώμα
Κι όταν πάλι θα βραχώ και πονάει το σώμα
Το φιλί σου αναζητώ στο στόμα

Στον κακό μου τον καιρό τι να πω πια τώρα
Αφού παίρνει αν κρατώ τα ακριβά του δώρα
Κι όταν πέφτω και χτυπώ και αρχίζει μπόρα
Το άρωμά σου συναντώ στο βρεγμένο χώμα

Ένα σου φιλί για αντίο είναι το μαχαίρι να κοπώ
Από το παράθυρό σου να ζητάς πίσω ουρανό
Και αν περνούν οι μέρες μένουν οι παλιές
Όλος σου ο κόσμος κόλλησε στο χθες
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου