Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Το Ταξίδι της Άνοιξης-Σάκης Αθανασιάδης



             Το Ταξίδι της Άνοιξης

Φωνάζω μες το άδειο μα ο θεός σιωπά
Γεμάτο βλέπω στάδιο με άψυχα κορμιά
Αφήνω μια νύχτα στον γκρεμό ξανά
Τον μίζερο καιρό μου μόνο να ξεψυχά

Πέρασα στο αύριο γρήγορα σε ένα λεπτό
Βγήκα απ’ το ράδιο μουσική να ακουστώ
Και είδα τη φωνή μου σε ένα χείμαρρο μικρό
Θάλασσα να ψάχνει το τραγούδι μου να πω                                
                               
Την Άνοιξη να κόψω σε κομμάτια προσπαθώ
Ο αέρας να την πάρει χιλιόμετρα από δω
Τα μάτια σου να λάμπουν αυτά θέλω να δω
Αστέρια να μου στείλουν με αυτά να ζεσταθώ

Την Άνοιξη να κόψω σε κομμάτια δεν μπορώ
Ρωτάω τον ουρανό μου μα αυτός παίζει κρυφτό
Ακόμη όμως ελπίζω πως δεν είμαι εγώ
Μονάχος  σε όλα τούτα να μοιάζω με τρελό

Αγγίζω τον αέρα σε ένα σύννεφο μικρό
Κι αυτός μου τραγουδάει το δικό μου μυστικό:
Την Άνοιξη να δώσεις αν τη νοιώσεις θα μπορείς
Τα πρέπει αν πετάξεις στην αγάπη αν καείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου