Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Να βρω στην Αγάπη μια Σφαίρα-Σάκης Αθανασιάδης



                                    
 Να βρω στην Αγάπη μια Σφαίρα

Ακόμα σφυρίζουν τα τρένα που τρέχουν στον ουρανό
Πατέρα πηγαίνουν σε σένα
Μα εγώ περιμένω εδώ  
Ακόμα σφυρίζουν τα τρένα και λένε το σ’ αγαπώ
Μα εγώ περιμένω εδώ  
Τα όνειρα μου να δω αν ψηλώσουν μια μέρα

Ακόμα διαβάζω εδώ στα σύννεφα που έχουν καπνό
Τα λόγια από σένα πατέρα
Μα αυτό δεν μου φτάνει να ζω γι’ αυτό μες τους δρόμους γυρνώ
Να δω αν η άνοιξη φτάνει ξανά

Να βρω στην αγάπη μια σφαίρα
Να ρίξω στο φόβο μια μέρα
Να πέσει στα μάτια μου φως
Να βρω στην αγάπη μια σφαίρα
Να σπάσω το τζάμι μια μέρα
Να μπει ο αέρας ζεστός

Είναι φορές που μου μιλάς στη σιωπή
Με σηκώνεις ψηλά με κρατάς
Περπατάω στα σύννεφα πάνω, γελάς
Κι όλα φαντάζουνε πίσω στη γη φυλακή

Ακόμη κυλάει το αίμα σε κάθε ταξίδι
Σαν τρέχει το μυαλό  μου σε σένα που έχεις χαθεί
Μα μπορεί και να είσαι εδώ σιωπή
Να με προσέχεις  κρυφά
Που περιμένω τα όνειρα να ψηλώσουν για μένα
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου