Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Σημαία της Μυκόνου-Σάκης Αθανασιάδης



                         
     Σημαία της Μυκόνου 

Ένα αστέρι στα μάτια σου χορεύει
Ψυχή μου έχεις πάρει φωτιά
Ντρέπομαι τόσο που είμαι καλά
Μακάρι να γινόταν αλλιώς μα πρέπει να φύγω

Τα φώτα θα χορεύουν στο δρόμο
Θα μου λένε γύρνα πίσω
Πόσες φωνές θα πρέπει να νικήσω
Για να αφήσω τη ζωή που με πας

Ξαπλωμένη στα σεντόνια
Κρατάς τη σημαία της Μυκόνου 
Ένα όνειρο που μαυρίζει δικό μου κοιτάς
Στα μπαράκια της ερήμου πριν πας
Να κάψεις κι άλλα χρόνια

Μα όπως τότε και τώρα
Το κορμί σου δεν φτάνει
Να περάσεις απέναντι
Στη πλευρά της καρδιάς

Μια μέρα θα με βλέπεις και δεν θα μου μιλάς
Θα πίνεις τα ποτά σου ιδρωμένη
Χωρίς ποτέ να μάθεις τι είναι να διψάς
Τι είναι ένα όνειρο χωρίς ζωή να μένει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου