Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Η άνοιξη ας έρθει με άλλο σώμα-Σάκης Αθανασιάδης



                               
Η άνοιξη ας έρθει με άλλο σώμα
                   
Χορεύεις κοντά μου στη πρώτη βροχή
Σκαλίζω τις μέρες που πέρασαν
Σε ποιον άνεμο τρέχεις και έχεις κρυφτεί
Σε μυρίζω μα τα μάτια με γέλασαν

Στα χείλη μου το χώμα της ζωής
Μια γεύση απ’ της μάνας μου το σώμα
Σε ετούτο τον κόσμο η μόνη αμοιβή
Θα είναι μια άνοιξη ακόμα

Χορεύεις κοντά μου στη πρώτη βροχή
Μα αυτός ο χορός σου κρύβει θάνατο
Γιατί το κορμί μου, γιατί η ψυχή
Ξεχνάει το ταξίδι για το αθάνατο

Σταγόνες του φιλιού σου η  βροχή
Με πνίγει μες του έρωτα τη χώρα
Στα χείλη άμμο της καρδιάς μου έχω δει
Θυμάμαι πως ξεχάστηκε το σώμα

Κρατάω τα μάτια μου ανοιχτά
Ο άνεμος με βρίζει λίγο ακόμα
Σε ετούτο το μέρος μετά τη βροχή
Η άνοιξη ας έρθει με άλλο σώμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου