Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Τα πιο μεγάλα μου φιλιά-Σάκης Αθανασιάδης



                                     
      Τα πιο μεγάλα μου φιλιά

Τα πιο μεγάλα μου φιλιά στη θάλασσα χορεύουν
Έγιναν σπίτια με κουπιά γέννησαν και παιδιά
Πετάξανε σαν τα πουλιά τα όνειρά μου δέρνουν
Τα πιο μεγάλα μου φιλιά κάηκαν στη φωτιά

Έκοψα τα παπούτσια μου ξυπόλυτος δεν τρέχω
Έκαψα και τα μάτια μου μέσα στο λίγο φως
Δεν μπορώ να τρέχω πίσω από μια αγάπη
Δεν μπορώ να τρέχω να χάνω συνεχώς

Τους μεγάλους έρωτες τους παίρνει ο αέρας
Τους ρίχνει σε άγρια νερά πνίγονται στα βαθιά
Νερό παίρνει το αίμα τους καίγεται και η μνήμη
Καπνός φτάνει στα σύννεφα και πίσω δεν γυρνά

Δεν μπορώ να τρέχω πίσω από μια αγάπη
Δεν είναι αυτό αγάπη είναι υποταγή
Να είμαι το τασάκι της που σβήνει το τσιγάρο
Με ένα ρολόι στο μυαλό να ζω κάθε στιγμή
Σάκης Αθανασιάδης
το γκρεμισμένο κάστρο των ηρώων-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου