Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Γιατί ο δρόμος σου είμαι εγώ-Σάκης Αθανασιάδης

                                       
Γιατί ο δρόμος σου είμαι εγώ

Βγαίνω στο δρόμο να μαζέψω  θλιμμένες  φωνές
Να τις φέρω στο σπίτι να μάθω το χθες
Να μάθω πως έχασαν στον  άγριο καιρό  το σακάτη
Και ζουν χωρίς αγάπη  με πέτρες  στη καρδιά

Ρίχνουν τα σύννεφα βρισιές η μοναξιά κοντά
Χίλια φιλιά με ενοχές πέτρωσαν τη καρδιά
Γι’ αυτό κι εγώ τραβήχτηκα μόνος κάπου μακριά
Ποτέ μου δεν κατάλαβα τι είναι η σιγουριά

Μα ακόμα τώρα μπορώ να σου πω πως αντέχω
Κι ας μη σε έχω εδώ να ερωτευτώ το φως
Γιατί στα σίγουρα ποντάρισες το μέλλον
Κι έχασες εμένα  και  μάλλον εσένα δυστυχώς

Πέφτουν θεοί μες τις φωτιές καίγονται τα μυαλά
Μα οι αγάπες οι παλιές χορεύουν στη φωτιά
Χορεύουν  πάλι σαν τρελές ξυπνάνε τη καρδιά
Αν ήταν όλα όπως χθες θα ήμασταν καλά

Μα τώρα μπορώ να σου πω πως αντέχω
Κι ας μη σε έχω
Γιατί ο δρόμος  σου όπου κι αν πας
Είμαι  απλά  εγώ
Σάκης Αθανασιάδης
το γκρεμισμένο κάστρο των ηρώων-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου