Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Αγάπη λες-Σάκης Αθανασιάδης



                     
   Αγάπη λες

Αγάπη λες
Το σώμα σου αν ξεδιψά
Και το άλλο σώμα που κοιτάς γυμνό
Που πήρε το δικό σου

Ήταν φορές που άφησα
Τη νίκη να περάσει
Γιατί δεν ήθελα να δω μπροστά
Το δάκρυ να κυλά

Όμως μπορεί ο ουρανός
Ο γκρίζος να κοιτά να θέλει να με φτάσει
Να μου χαρίσει μια ζεστή
Για πάντα αγκαλιά

Αγάπη λες
Το σώμα σου αν ξεδιψά
Και το άλλο σώμα που κοιτάς γυμνό
Που πήρε το δικό σου
Αγάπη λες
Το θάνατο που προσπερνά
Που σε αφήνω να χτυπάς
Να μεγαλώνει το εγώ σου

Ήταν φορές που έχασα τα αστέρια
Τα μάτια μου ματώσαν στο θυμό μου  
Που χάρισα το τελευταίο μου ρούχο
Και πήρα αγκαλιά ένα πιστόλι

Αγάπη λες
Το αίμα που σου έδωσα
Και κράτησες για πάντα για δικό σου
Σάκης Αθανασιάδης
νυχτερινές πατρίδες (2016)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου