Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Φτωχό ταξίδι-Σάκης Αθανασιάδης



                                    
             Φτωχό ταξίδι

Είχα μια αγάπη παλιά που είχε χίλια φεγγάρια
Είχε ατέλειωτα χάδια κι ένα ήλιο μωρό
Είχα μια αγάπη παλιά που είχε φώτα για μάτια
Είχε όμορφα στήθη για να μάθω να ζω

Μα η αγάπη μου χάθηκε τώρα μόνο με καίει
Σε μια θάλασσα κλαίει πληγωμένο θεριό

Μες τη νύχτα μου έλεγε το φεγγάρι είναι άδειο
Όταν είμαι μακριά σου κρύο αίμα νερό
Κι όταν πάλι μου έγραφε έστελνε λόγια ίδια
Έχουν σβήσει τα μάτια μου έλα πάλι εδώ

Μα η αγάπη μου χάθηκε μες το φόβο και πάει
Πριν χαλάσει το όνειρο κι η μαγεία χαθεί

Είχα μια αγάπη παλιά που είχε όνειρα άγρια
Πώς να φτάσει τα αστέρια
Τη φωνή της να αφήσει στο μεγάλο οργασμό
Μα ο φόβος την κράτησε με τα δυο του τα χέρια
Κάπως έτσι τελείωσε το ταξίδι φτωχό
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου