Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Η δραχμή της μοναξιάς-Σάκης Αθανασιάδης

                                   
Η δραχμή της μοναξιάς

Οι στάχτες μου σε έφτασαν βοηθούσε ο βαρδάρης
Ξενύχτησες δυο ζωές μη βγει η αριστερά
Είχες μαζέψει τα ευρώ ο φόβος σε είχε φάει
Μην έρθει η δραχμή της μοναξιάς

Μα έγιναν οι εκλογές η αριστερά είχε φύγει
Κάποια κουρέλια έμειναν να ακολουθούν τα φλας
Μικρό μου καλοκαίρι με πήρες απ’ το χέρι
Στη χώρα της καρδιάς μονάχο μου με πας

Ήρθες για λίγο να με δεις ο κόσμος μου σου φταίει
Κόντρα που πάει στον καιρό τη θάλασσα χτυπά
Παράπονα μου έκανες πως ξέχασα το σώμα
Όμως εγώ αγάπησα αυτό που εσύ που πατάς

Μα έπιασαν οι προσευχές τα ευρώ σου είχαν μείνει
Οι πρόσφυγες σε χάλαγαν αγόρασες και γη
Ανάβεις το κερί αυτή η σκλαβιά να μείνει
Τόση «αγάπη» δεν χωράει στη ψυχή

Στις ψηλές κορυφές της καρδιάς μη ζητάς για να πας
Μικρό μου καλοκαίρι με πήρες απ’ το χέρι
Στη χώρα με περπάτησες στο χώμα της φωτιάς
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου