Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Αλήτισσα θάλασσα-Σάκης Αθανασιάδης

                            
   Αλήτισσα  θάλασσα

Αν είμαι ο μόνος που κρύβει σκόνη
Θα ήταν ωραία για πρώτη φορά
Μια νύχτα θα ’δινα να τραγουδήσεις
Με το φεγγάρι να σε κοιτά

Αλήτισσα  θάλασσα που είπες να μείνω
Τις σημαίες σου πέταξα ελευθερώθηκα
Ο έρωτας φταίει που δεν παραδόθηκα
Ο έρωτας φταίει η καρδιά που χτυπά

Μια φωτιά το σώμα μου καίει
Η ψυχή μου παιδεύεται μα αλήθεια δεν φταίει
Φταίει ο έρωτας που δρόμος μου τρέχει
Μέχρι τα σύννεφα να γίνει βροχή

Ο έρωτας φταίει που δεν παραδόθηκα
Σε θρησκείες, σε κόμματα, στα χώματα
Αλήτισσα  θάλασσα που είπες να μείνω
Το καράβι θα έχανα για τη καρδιά

Αν είμαι ο μόνος που κρύβει σκόνη
Θα ήσουν νεράιδα στο ποτάμι ξανά
Μια νύχτα θα ερχόμουνα να πιω να μεθύσω
Αλήτισσα  θάλασσα άγρια φωτιά
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου