Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Ώσπου να παγώσουν οι μπίρες-Σάκης Αθανασιάδης



                                 
Ώσπου να παγώσουν οι μπίρες

Κάθε βράδυ στη νύχτα είχα γίνει νύχτα κι εγώ
Είπα να αλλάξω ζωή να νοικοκυρευτώ
Έπινα ένα καφέ πήγαινα στη δουλειά
Κοιμόμουν μονάχα απόγευμα  

Ώσπου μπήκες στο δρόμο μου κι είπα εντάξει
Θα προσπαθήσω να αλλάξω ζωή
Τόσα χρόνια οι νύχτες μου σώματα έχουν πειράξει
Νομίζω ήρθε η ώρα να αγγίξω ψυχή

Μα σου ’λεγαν μην αγαπάς θα αρρωστήσεις
Θα την πατήσεις θα γίνεις μαμά
Ώσπου να παγώσουν οι μπίρες θα περιμένω
Μετά θα σε δω στο ποτήρι μου να φεύγεις μακριά

Γιατί δεν παίζεται έτσι το έργο με διαφημίσεις
Ούτε με κινητά τηλέφωνα αγκαλιά
Με πλαστικό φαγητό και με ειδήσεις
Που πάει η μαμά να βάψει μαλλιά

Είπα να αλλάξω ζωή να νοικοκυρευτώ
Μα βλέπω τώρα ένα έργο που είναι η ζωή μου
Ώσπου να παγώσουν οι μπίρες θα περιμένω
Μετά θα σε δω στο ποτήρι μου να φεύγεις μακριά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου