Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Πες μου που πήγαν της νύχτας τα μάτια-Σάκης Αθανασιάδης



                                      
Πες μου που πήγαν της νύχτας τα μάτια

Πότισα τον κήπο μου μίλησα στα δέντρα
Άλλη μια μέρα μοναχός
Έβλεπα τον άνεμο να πετάει τα φύλλα
Ήτανε ο κόσμος μου μικρός

Άνοιξα την πόρτα μου ήλιος να περάσει
Έκανα μια στάση δροσιά για την ψυχή
Αυτά που έχω χάσει ποτέ δεν θα ξεχάσω
Όπου κι αν πάω θα είναι πάντα εκεί

Πες μου τι ξέρεις για την αγάπη
Βρες μου ένα ψέμα απλά να μου πεις
Πες μου που πήγαν της νύχτας τα μάτια
Πες μου που πήγε η αγάπη Ζωή

Μίλησα στη θάλασσα άνοιξα τα μάτια
Και μετά αγκάλιασα τα άγρια της νερά
Το κορμί μου κρύωσε μα η ψυχή καιγόταν
Νόμισα για μια στιγμή πως σε είχα αγκαλιά

Πες μου τι ξέρεις για το μονοπάτι
Που πέφτει το σώμα πετάει η ψυχή
Ίσως να είδες σε εκείνο το λάθος
Και μένω εδώ να μιλώ στη βροχή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου