Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Ο χορός του κόκκινου γάτου-Σάκης Αθανασιάδης




                                         
   Ο χορός του κόκκινου γάτου

Έχω ένα γάτο που χορεύει με φεγγάρι
Έχω ένα γάτο που αγάπησε το φως
Αν και θα έπρεπε να ζει για το σκοτάδι
Να είναι αόρατος και άγριος κυνηγός

Όταν ο έρωτας το σώμα του ξυπνήσει
Μοιάζει σαν ψέμα μα νομίζω πως γελάει
Έχω πιστέψει πως ο ήλιος τον γεννάει
Γιατί ο γάτος μου στο φως είναι πιστός

Έχω ένα γάτο που χορεύει στη βροχή
Έχω ένα γάτο που νομίζω πως μιλάει
Είναι παράξενο μα μοιάζει σαν παιδί
Για ένα χάδι στο λαιμό παραπατάει

Μα κάποια μέρα τον γάτο μου είχα χάσει
Κι όταν τον είδα λες κι ήτανε τυφλός
Ένα αγκίστρι του είχαν δώσει για να φάει
Γιατί ο θάνατος για κάποιους είναι φως

Μα η αγάπη τα διόδια περνάει
Με ένα γάτο αγκαλιά και πάει
Να γρατσουνίσει το ουράνιο τόξο
Γιατί ο γάτος μου στο φως μένει πιστός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου