Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Θέλω να ζήσω στο σώμα σου μια μέρα- Σάκης Αθανασιάδης



                                   
Θέλω να ζήσω στο σώμα σου μια μέρα

Νομίζω  όταν κλείσει αυτή η πόρτα
Δεν θα έχει που να πάει η ψυχή μου
Θα κάνει βόλτες στη βροχή και θα κρυώνει
Γιατί έμαθε απ’ την αναπνοή σου να περπατάει στα σύννεφα

Μα όταν κλείσει η πόρτα θα έχω μαζί μου ένα αντικλείδι
Να ξεκλειδώνω την καρδιά σου κάθε νύχτα
Θα έχω βρει ένα αστέρι να μου λέει είσαι δική μου
Γιατί αν σε χάσω θα έχω χάσει την αγάπη

Θέλω να ζήσω στο σώμα σου μια μέρα
Να βλέπω ότι βλέπεις και πιο πέρα
Μέσα απ’ τα άδεια σώματα τον καθαρό αέρα
Να γίνω μουσική, βροχή, μια μέλισσα
Να δω αν έχεις ξεχάσει την αγάπη

Τα πρέπει της γενιάς σου μεγάλωσαν σε πέτρες
Και χάλασαν τα μάτια σου που βλέπανε καλά
Κι όταν εσύ αποφάσισες να τα περάσεις βέρες
Τότε κι εγώ αποφάσισα να φύγω μακριά 

Αλλά εγώ θέλω να ζήσω στο σώμα σου μια μέρα
Να δω αν με ξέχασες ή αν το αίμα μου κυλάει στο κορμί σου       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου