Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Ξυπόλητα όνειρα-Σάκης Αθανασιάδης



                                  
         Ξυπόλητα όνειρα

Αυτά που έχω περάσει δεν τα έχω ξεχάσει
Γιατί μου τα θυμίζουν γυναίκες που κοιτάνε
Τα σύννεφα που καίνε όλα τους τα όνειρα

Αυτά που έχω περάσει δεν τα έχω ξεχάσει
Όμως δεν τα λέω πουθενά
Όμως μου τα θυμίζουν όσοι με είπαν βλάκα
Και το χρυσάφι που έχει τα πιόνια του αόρατα

Αυτά που έπρεπε να φοβάμαι
Τα έχω γραμμένα στο βιβλίο των ματιών μου
Μα τώρα δεν φοβάμαι
Γιατί στους δρόμους συνάντησα όνειρα
Ξυπόλητα όνειρα, αληθινά

Αυτά που έχω περάσει δεν τα έχω ξεχάσει
Γιατί μου τα θυμίζουν τα παιδιά
Γιατί μου τα θυμίζεις εσύ που αγάπησες εσένα
Τα τρένα που μιλούσαν για τη μοναξιά

Αυτά που έπρεπε να φοβάμαι τώρα δεν τα φοβάμαι
Όμως λυπάμαι για σένα γιατί το ήξερες μια μέρα
Πως το κόκκινο σύννεφο
Θα πετάξει το τελευταίο σου όνειρο στη φωτιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου